Digitālā rīka QUIZIZZ izmantošana testu veidošanai

Zane Bašara Ogres Valsts ģimnāzijā vidusskolēniem māca kursus Sociālās zinātnes I, Vēsture un sociālās zinātnes I, Sociālās zinātnes II. Skolotāja dalās pieredzē par digitālā rīka QUIZIZZ (https://quizizz.com/?lng=en) izmantošanu gan temata “Darba tirgus” apguve, gan plašāk. 

QUIZIZZ priekšrocības:

  1. Ātra pieslēgšanās ar google kontu.
  1. Iespējas bezmaksas versijā: tests, mācību stundas prezentācija ar iekļautu interaktīvu aptauju, testu, video. Es biežāk izmantoju testu sadaļu. Jaunums ir atmiņas kartes un iespēja izmantot jau gatavu testu kā atmiņas kartes, kur vienā pusē ir testa jautājums un otrā atbilde.
  2. Testa izveidei bezmaksas variantā ir pieejami daži no jautājumu veidiem standarta testa jautājums ar atbilžu variantiem (jautājumā viegli ievietot attēlus, ko piemeklē uzreiz programmā vai augšuplādē), atvērts jāieraksta konkrēts vārds, atvērts jautājums, zīmējums skolēns zīmē atbildi, aptauja, vārdu mākonis. Maksas jautājumi ir apzīmēti ar zibentiņa zīmi.

4. Iespēja izveidot savas klases tieši no google classroom.  Tas ir tas lielākais guvums, jo dod iespēju sekot līdzi katra skolēna darbam. Testu vai prezentāciju var veidot gan kā kopīgu aktivitāti visai klasei, pildot testu katram, veidojot grupas (skaita kopējo grupas skolēnu atbildes kopā, sadarboties, stratēģija atbildot jautājumus), uzdodot kā klases darbu.

Pēc testa izpildes ir ziņojums gan par testu kopā, gan par katru skolēnu.

Ir iespēja redzēt, kuru jautājumu atbildēja pareizi, kuru nepareizi.

Īsākus un garākus testus izmantoju gan zināšanu diagnostikai, gan atkārtošanai, gan ārkārtas gadījumos.

Pašas veidotos vai atrastos testus (jau gatavus) ir iespēja saglabāt savā bibliotēkā. Pārkopējot ērti pielāgot savām vajadzībām.Tematam par darba tirgu ir izveidoti jau vairāki testi – Bezdarba veidi, Darba likuma normas. Šobrīd izmantoju 11. klasēm kā grupu darbu priekšzināšanu diagnostikai. Skolēni, pildot grupās (pēc nejaušības principa), ir spiesti dalīties ar savu pieredzi, tādējādi arī palīdzot pārējiem iegūt zināšanas. Jaunieši pildīja iedziļinoties, izsverot atbilžu variantus, kas deva arī labu rezultātu (70% izpilde).

Iepriekšējais Mentimeter rīka izmantošana atgriezeniskās saites iegūšanai fizikas un citās stundās

EGovt Template - Mad UX © 2022. All Rights Reserved